•  » خدمات مشترکين
  •  » پشتيباني
  • خدمات پشتيباني
    مشتركين و اعضاي محترم در نظر داشته باشيد شما در يك موسسه معتبر عضو شده ايد و يكي از بارزترين مشخصات يك موسسه معتبر پشتيباني از مشتركين و احساس مسووليت در اين زمينه است در صورت هر گونه كوتاهي از طرف كاركنان و بخش هاي مختلف مي توانيد به مديريت موسسه اطلاع دهيد. مديريت و كاركنان نشر جامعه نگر و اين سايت خود را موظف به پاسخگويي شفاف در چهارچوب قوانين و مقررات مي دانند.
     
     برخي از مهمترين خدمات پشتيباني ما به شرح زير است:

    1- در هنگام خريد اينترنتي هر گونه مبلغي كه در اثر مشكلات احتمالي و فني بانك طرف قرارداد از حساب شما كسر شود در اسرع وقت به حساب شما عودت خواهد شد 2
    - تحويل سالم كتاب و بسته ها توسط كاركنان و كارمندان پست: از تحويل بسته يا كتاب مخدوش خودداري كنيد.
    3- كتاب ها قبل از ارسال كنترل خواهند شد: در صورتي كه كتابي ايراد چاپي، صفحه سفيد و جابجايي داشته باشد موسسه تمامي مسووليت هاي ارسال رايگان مجدد را مي پذيرد.

    توجه1 : چنان كه تشخيص داده شود مشكل پس از تحويل كتاب به وجود آمده هيچ مسووليتي در اين زمينه پذيرفته نخواهد شد.

    4- اگر كتاب يا بسته ارسالي با سفارش شما مطابقت نداشته باشد مسووليت عودت و ارسال رايگان مجدد بر عهده موسسه مي باشد.
    5- اگر سفارش شما اشتباه باشد و كتاب را دريافت كرده باشيد مي توانيد با پرداخت هزينه هاي اضافي تعويض كنيد.
    6- اگر سفارش شما ارسال نشده باشد مي توانيد با هماهنگي مدير فروش سايت سفارش خود را تعويض كنيد.
    7- تمامي سفارشات تهران و شهرستان ها با پست سفارشي ارسال مي شود : مسووليت تاخير پست به عهده اداره پست مي باشد و ازطريق مدير فروش سايت نيز قابل پيگيري است.

    توجه2: سفارشات هر روز حداكثر تا 24 ساعت بعد ارسال خواهد شد.
      
    8- سفارشات ارسال شده به هيچ وجه مرجوع نخواهد شد .
    میزبانی وب و طراحی سایت توسط شرکت پشتیبانان شبکه