کاربران و مشتریان گرامی جهت پیگیری سفارش‌های خود موارد زیر را در نظر داشته‌باشند.

موسسه انتشارات جامعه‌نگر طبق قرارداد رسمی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران متعهد می‌شود که همه‌ی سفارش‌های اینترنتی را به وسیله‌ی شرکت پست و در زمان‌بندی دقیق و معین به مشتریان گرامی تحویل نماید. تمامی سفارش‌ها در ساعت 9 صبح هر روز جمع‌آوری شده و در پنل پستی ویژه‌ی موسسه ثبت می‌گردد، سپس سفارش‌ها پردازش، بسته‌بندی و بصورت آماده به ارسال در می‌آیند، و توسط شرکت پست از انبار جامعه‌نگر تحویل و وارد چرخه ارسال و تحویل به مشتری می‌شود. در این فرایند کد پیگیری (شماره مرسوله) 20 رقمی پست به شماره همراه مشتری ارسال می‌گردد. بوسیله شماره مرسوله دریافتی امکان پیگیری لحظه‌ای وضعیت ارسال سفارش توسط مشتری فراهم گردیده است.

بدیهی است که سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 9 صبح برای روز بعد پردازش خواهند شد.

• سفارش‌های ثبت شده در روز جمعه در روز شنبه پردازش شده و آماده‌ی ارسال می‌شوند.

• سفارش‌های ثبت شده در روز تعطیل به اولین روز کاری بعد از آن موکول می‌شوند.

زمان تحویل مرسولات پستی به شرح زیر است:

• زمان تحویل پست پیشتاز: 1 الی 3 روز کاری

• زمان تحویل پست سفارشی: 3 الی 7 روز کاری

بنابراین به مشتریان گرامی توصیه می‌گردد اگر قصد دریافت سریع مرسوله را دارند، روش ارسال "پست پیشتاز" را انتخاب نمایند.

جهت پیگیری وضعیت ارسال مرسوله پستی به لینک زیر مراجعه نمایید:

• جهت مشاهده‌ی لیست سفارش‌ها ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و در بخش " پروفایل کاربری " به سربرگ "سفارش های من" بروید.

• در صورت نیاز و داشتن هر گونه سوال در مورد وضعیت سفارش در بخش " پروفایل کاربری " به وسیله آیکون ارسال تیکت پشتیبانی برای ما پیام بگذارید. در اولین فرصت رسیدگی خواهد شد.

• همچنین مشتریان گرامی می‌توانند از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین (چت آنلاین) سوالات و درخواست‌های مربرط به سفارش‌های خود را مطرح نموده و توسط اپراتور جواب دریافت نمایند.

توجه: در صورت تماس تلفنی با موسسه به منظور پیگیری سفارش‌های اینترنتی داخلی 116 را شماره‌گیری نمایید.