سوالات متداول

ورود و ثبت نام

چگونه می‌توانم یک پروفایل کاربری ایجاد کنم؟

• در وب سایت روی گزینه "ورود/ ثبت نام" کلیک کنید.

• به بخش ثبت نام در فرم "ورود/ثبت نام" بروید و مشخصات وارد شده را وارد نمایید.

• کد تایید عضویت به شماره همراه شما پیامک می‌شود.

• بعد از وارد نمودن کد تایید عضویت، ثبت نام انجام می‌شود.

• سپس به بخش "پروفایل کاربری" رفته و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

چگونه می‌توانم وارد پروفایل کاربری خود شوم؟

• در وب سایت روی گزینه "ورود/ ثبت نام" کلیک کنید.

• در بخش ورود فرم "ورود/ثبت نام" شماره همراه و رمز خود را وارد نمایید.

• بر روی دکمه ورود کلیک نمایید.

رمز خود را فراموش کرده‌ام، چطور می‌توانم وارد پروفایلم شوم؟

• در وب سایت روی گزینه "ورود/ ثبت نام" کلیک کنید.

• در بخش ورود فرم "ورود/ثبت نام" بر روی گزینه "رمز خود را فراموش کرده‌ام!" کلیک کنید.

• شماره همراه خود را وارد کرده و دکمه‌ی "دریافت رمز عبور جدید" را بزنید.

• کد فرستاده شده به شماره همراه خود را در فرم به نمای ش درآمده وارد نمایید.

• حال در فرم به نمایش در آمده رمز جدید و تکرار آن را وارد نموده و ارسال نمایید.

برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، قبل از خرید می‌بایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

چطور می‌توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

• وارد حساب کاربری خود شوید.

• روی گزینه "پروفایل کاربری" کلیک کرده و در سر برگ ‏"مشخصات کاربری"، بر روی دکمه‌ی “ویرایش مشخصا ت کاربری" کلیک کنید.

• در صفحه باز شده اطلاعات کاربری خود را ویرایش یا کامل کنید.

روند ثبت سفارش

آیا می‌توانم بعد از ثبت سفارش درخواست تغییر در فاکتور را داشته باشم؟

خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

• بله، ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.

• از بخش تماس با ما با یکی از شماره‌های انتشارات جامعه‌نگر تماس گرفته و برای ثبت سفارش تلفنی، یکی از داخلی‌های 111 یا 112 را شماره گیری فرمایید.

چطور سفارش خود را ثبت کنم؟

• وارد پروفایل خود شوید.

• کتاب مورد نظر خود را جستجو کنید.

• روی "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید. برای آشنایی بیشتر با فرآیند ثبت سفارش در بخش راهنمای خرید قسمت " فرایند ثبت سفارش " را ملاحظه بفرمایید.

آیا می‌توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر، در حال حاضر برای خرید اینترنتی کتاب فقط امکان پرداخت آنلاین مبلغ سفارش فراهم است.

سفارشم را بصورت آنلاین پرداخت نمودم، مبلغ از حسابم کسر شده، اما تایید نشده‌است، چه کار کنم؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 1 تا 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی‌گردد. در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

آیا امکان تغییر در مندرجات فاکتور بعد از ثبت شدن سفارش وجود دارد؟

خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

می‌‏توانم کتاب‌هایی را که موجود نیستند، سفارش بدهم؟

• خیر، کتاب‌هایی که موجودی ندارند، امکان ثبت سفارش اینترنتی ندارند.

• در این مورد بهترین راه "سفارش تلفنی" از طریق شماره‌های انتشارات موجود در قسمت " تماس با ما " داخلی 111 و 112 می‌باشد.

چطور می‌توانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟

پس از "تکمیل فرآیند خرید" به صفحه‌ی پرداخت اینترنتی وارد خواهید شد و شما نیاز دارید به:

• شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک)

• رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)

• CVV2 (کد 3 یا 4 رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

• تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

چطور می‌توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

تمامی سفارش‌های فروشگاه اینترنتی جامعه‌نگر از طریق شرکت پست و یا شرکت پیک موتوری طرف قرارداد(ویژه شهر تهران) و در محل آدرس اعلام شده توسط کاربر تحویل خواهد شد.

آیا می‌توانم شخص دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله، هنگام وارد نمودن آدرس شما می‌توانید آدرس مورد نظر خود را وارد کنید، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته‌باشد.

در چه ساعاتی امکان خرید کتاب‌ها را دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را بصورت اینترنتی ثبت نمایید. برای سفارش تلفنی باید در ساعات کاری انتشارات با شماره داخلی 111 و 112 تماس بگیرید. (شماره‌های تماس و ساعات کاری را در بخش " تماس با ما " مشاهده بفرمایید.)

آیا تعداد خرید از یک کتاب در JPH محدودیتی دارد؟

بله، شما تنها می‌توانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش (با توجه به موجودی کتاب‌ها) به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید.

• خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و تایید خواهد شد.

• اگر در هنگام ثبت سفارش کتاب به تعداد بالا به مشکلی و محدودیتی برخورد کردید با شماره‌ های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

چگونه از تخفیف‌ها و فروش شگفت‌انگیز باخبر شوم؟

زمان دقیق جشنواره‌های تخفیف و یا قرار گرفتن یک کتاب در "شگفت‌انگیزها" مشخص نیست، ولی شما می‌توانید با عضویت در شبکه‌های اجتماعی ما و یا اشتراک در خبرنامه از تخفیف‌های ویژه باخبر شوید.

• صفحه‌ی رسمی جامعه‌نگر در ایستاگرام: jph.ir@

• کانال رسمی جامعه‌نگر در تلگرام: jphir@

پیگیری سفارش‌ها

بعد از اینکه سفارش ثبت نهایی شد، چه زمانی به دستم خواهد رسید؟

کاربران گرامی در هنگام ثبت سفارش امکان انتخاب دو روش "پست پیشتاز و پست سفارشی" برای ارسال بسته‌ها را خواهند داشت. تفاوت این دو در هز ینه و زمان تحویل است. پشنهاد میگردد در زمان ثبت سفارش روش "پیشتاز" را انتخاب نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

• زمان تحویل پست پیشتاز: 2 الی 4 روز کاری

• زمان تحویل پست سفارشی: 3 الی 7 روز کاری

• زمان تحویل ارسال سریع ویژه شهر تهران: 6 الی 24 ساعت کاری

وضعیت ارسال مرسوله پستی را چگونه پیگیری کنم؟

• می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir

• شماره مرسوله 20 رقمی پست ب رای شما از طریق پیامک ارسال شده است.

• برای اطلاعات بیشتر به بخش " پیگیری سفارش‌ها " مراجعه نمایید.

چطور می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

• ابتدا وارد "پروفایل کاربری" خود شوید.

• روی سر برگ "سفارش‌های من" کلیک کنید.

• می‌توانید در این قسمت لیست سفارش‌های خود را ملاحظه فرمایید.

چطور می‌توانم با جامعه‌نگر تماس بگیرم؟

• کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از شروع چت آنلاین، ارسال تیکت پشتیبانی، ایمیل یا تماس تلفنی با جامعه‌نگ ر، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

• سرویس پشتیبانی آنلاین (چت آنلاین) برای ارتباط آسان و سریع کاربران با ما فراهم گردیده است، پیشنهاد می‌گردد در صورت نیاز به پشتیبانی استفاده بفرمایید. برای دسترسی به اطلاعات کامل تماس، بخش " تماس با م ا " مشاهده گردد.

بازگرداندن کالا

چطور درخواست خود را جهت بازگشت کتاب به جامعه‌نگر بدهم؟

شما می‌توانید از طریق فرم ارسال تیکت پشتیبانی در بخش پروفایل کاربری، صفحه‌ی تماس با ما و تلفن، درخواست خود را ثبت نمایید.

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

کیفیت برتر تولید و دقت در ارسال سفارش‌ها همواره از اصول اساسی جامعه‌نگر بوده است، با این حال در جهت مشتری مداری و در چارچوب خدمات پس از فروش، شرایطی جهت بازگشت کالا در نظر گرفته شده است که در بخش " رویه‌های بازگرداندن کالا " قابل ملاحظه می باشد.

روند رسیدگی به درخواست بازگشت کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت بازگشت توسط کارشناسان خدمات پس‌از فروش، هماهنگی لازم با شما صورت می‌گیرد.

اگر کتاب تحویل شده مطابق با سایت نباشد می‌توانم آن را برگردانم؟

بله، وجود مغایرت باید تا 24 ساعت پس از دریافت کتاب اطلاع‌رسانی گردد.

چطور می‌توانم بدون برقراری تماس، درخواست بازگشت کتاب خریداری شده را اعلام کنم؟

می‌توانید وارد پروفایل خود شده و از قسمت "ارسال تیکت"، درخواست خود را ارسال نمایید.

در صورتی که کتاب‌ها ایراد ظاهری داشته باشند، تا چه زمانی مهلت برگشت آن‌ها را دارم؟

• آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کتاب، به خدمات پس‌از فروش از طریق "ارسال تیکت"، در "پروفایل کاربری" یا تلفن‌های تماس در بخش " تماس با ما " (داخلی 116) به ما اطلاع داده شود.

• استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا بدون دستکاری به جامعه‌نگر بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جلد کتاب یا در برگه های آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

چطور می‌توانم کتاب بازگشتی را برای شما ارسال کنم؟

می‌توانید کالای خود را با پست سفارشی برای ما ارسال نمایید. در صورت مغایرت کتاب با سفارش مشتری یا ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی، کتاب‌ها را بصورت "پس کرایه" ارسال نمایید.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم می‌توانم آن را برگردانم؟

خیر، با توجه نوع کالای "کتاب" امکان انصراف از خرید پس از تحویل وجود ندارد. جزییات کامل کتاب‌ها در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته‌اس ت تا به راحتی کتاب‌ها را قبل از خرید بررسی نمایند، با این حال در موارد خاص می‌توانید با پشتیبانی فروش تماس بگیرید.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است، می‌توانم آن را تحویل نگیرم؟

بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می‌توانید بسته را تحویل نگیرید.

در حال بارگزاری