مدل‌های کلیدی MBA

سال و نوبت چاپ:
اول/1402

بررسی کوتاه:

  • 1 شامل سرفصل‌های اصلی و پایه در آﻣﻮزش ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر
  • 2 بیش از 60 مدل اصلی که هر مدیر و هر دانشجوی کسب و کار نیاز به دانستن آن دارد
  • %10
    290,000
    261,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 29,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب مدل‌های کلیدی MBA تالیف جولین بیریکشاو و کن مارک تالیف جولین بیریکشاو و کن مارک ترجمه دکتر احسان صادقی‌نژاد توسط انتشارات جامعه‌نگر به چاپ رسیده است.

    در این کتاب ارکان اصلی در مدیریت کسب و کار، شامل رفتار سازمان، بازاریابی، استراتژی، نوآوری، مالی و عملیات، به صورت طبقه‌بندی شده و در قالب مدل‌های کلیدی ارائه شده است به طوری که این مجموعه را می‌توان به عنوان "ام بی ای در یک کتاب" در نظر گرفت. هر یک از 61 بخش کتاب به تعریف، موارد کاربرد، پیشینه نحوه‌ی استفاده در سازمان و نکات ریز عملیاتی مدل‌ها به صورتی روان و قابل فهم می‌پردازد.

    دانشجویان و کارآفرینان بهتر است قبل از راه‌اندازی استارتاپ، تاسیس شرکت و یا برای مدیریت بهتر کسب و کار فعلی این اصول را مورد توجه قرار دهند تا علاوه بر دوری از آزمون و خطاهای بی‌مورد و کاهش ریسک شکست، به هدف نهایی که موفقیت و سودآوری بلند مدت کسب و کار است دست پیدا کنند.


    • شابک 9786223062070
    • سال و نوبت چاپ اول/1402
    • قطع وزیری
    • نوع جلد شومیز (جلد نرم)
    • تعداد صفحات 332
    • وزن 500 گرم
    • مشخصات نویسنده/مترجم
      جولین بیریکشاو نویسنده مشاهده بیشتر
      کن مارک نویسنده مشاهده بیشتر
      دکتر احسان صادقی‌نژاد مترجم مشاهده بیشتر
    • کیفیت چاپ تک رنگ مشکی
    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...

    پیشنهاد
    جامعه نگر برای شما

    همه موارد