روش های ارسال سفارش

به اطلاع کاربران گرامی کتابفروشی آنلاین جامعه‌نگر می‌رساند، توزیع کلیه‌ی سفارش‌های این فروشگاه با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و در کلیه شهرهای ایران صورت می‌گیرد. کاربران می‌بایست در هنگام ثبت سفارش آدرس دقیق و کد پستی محل دریافت سفارش را در قسمت آدرس وارد نموده و در صورت هرگونه تغییر یا اشتباه در ورود آدرس با شماره تلفن‌های پشتیبانی ما تماس گرفته و هر چه سریع‌تر این موضوع را اطلاع دهند.

زمان تحویل سفارش با توجه به نوع روش انتخابی (پیشتاز یا سفارشی) و آدرس دریافت‌کننده سفارش متغیر است. بدیهی است که مناطق با فاصله‌ی بیشتر از تهران دیرتر از شهرهای نزدیک‌تر تحویل مرسوله خواهند داشت. با این شرایط زمان تحویل در بازه زمانی زیر خواهد بود:

• زمان تحویل پست پیشتاز: 2 الی 4 روز کاری

• زمان تحویل پست سفارشی: 3 الی 7 روز کاری

• زمان تحویل ارسال سریع (ویژه شهر تهران): 12 الی 36 ساعت کاری

جهت پیگیری وضعیت ارسال مرسوله پستی کلیک کنید:


جهت پیگیری وضعیت مرسوله ارسال سریع ویژه شهر تهران کلیک کنید:

• جهت مشاهده لیست سفارش خود ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و در بخش پروفایل کاربری به سربرگ "سفارش های من" بروید.

• در صورت نیاز و داشتن هر گونه سوال در مورد وضعیت سفارش در بخش پروفایل کاربری به وسیله آیکون ارسال تیکت پشتیبانی برای ما پیام بگذارید، در اولین فرصت رسیدگی خواهد شد.

• همچنین مشتریان گرامی می‌توانند از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین (چت آنلاین) سوالات و درخواست‌های مربرط به سفارشات خود را مطرح نموده و توسط اپراتور جواب دریافت نمایند.

توجه:

در فرآیند ارسال کلیه سفارش‌های اینترنتی و تلفنی (حواله‌ای)، مسئولیت ورود هرگونه اطلاعات نادرست و یا ناقص آدرس پستی و شماره موبایل که منجر به بازگشت مرسوله شود با خریدار است و برای ارسال مجدد سفارش، لازم به پرداخت دوباره هزینه پستی می‌باشد.

در حال بارگزاری