پیگیری سفارش

کاربران و مشتریان گرامی جهت پیگیری سفارش‌های خود موارد زیر را در نظر داشته‌ باشند.

انتشارات جامعه‌نگر طبق قرارداد رسمی با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت تی‌نکست متعهد می‌شود که همه‌ی سفارش‌های اینترنتی را در زمان‌بندی دقیق و معین به مشتریان گرامی تحویل نماید. تمامی سفارش‌های پستی در ساعت 9 صبح و ارسال سریع ویژه شهر تهران در ساعت 11 قبل از ظهر هر روز جمع‌آوری شده و ثبت می‌گردد، سپس سفارش‌ها پردازش، بسته‌بندی و بصورت آماده به ارسال در می‌آیند، و توسط لجستیک شرکت‌ها از انبار جامعه‌نگر جمع‌آوری و وارد چرخه پردازش نهایی ارسال و تحویل به مشتری می‌شود. پس از انجام فرایند نهایی پردازش پستی کد پیگیری (شماره مرسوله) 20 رقمی پست به شماره همراه مشتری ارسال می‌گردد. بوسیله شماره مرسوله دریافتی امکان پیگیری لحظه‌ای وضعیت ارسال سفارش توسط مشتری فراهم گردیده است.

  • سفارش‌های ثبت شده پستی بعد از ساعت 9 صبح و ارسال سریع ویژه شهر تهران بعد از 11 قبل از ظهر برای روز بعد پردازش و ارسال خواهند شد.
  • سفارش‌های ثبت شده در روز جمعه، در روز شنبه پردازش شده و آماده‌ی ارسال می‌شوند.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده در روز تعطیل به اولین روز کاری بعد از آن موکول می‌شوند.

زمان تحویل مرسولات به شرح زیر است:

  • زمان تحویل پست پیشتاز: 2 الی 4 روز کاری
  • زمان تحویل پست سفارشی: 3 الی 7 روز کاری
  • زمان تحویل ارسال سریع ویژه شهر تهران: 12 الی 36 ساعت کاری و در بازه زمانی ساعت 15 الی 21

جهت پیگیری وضعیت ارسال مرسوله پستی کلیک کنید:

جهت پیگیری وضعیت مرسوله ارسال سریع ویژه شهر تهران کلیک کنید:


• جهت مشاهده‌ی لیست سفارش‌ها ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و در بخش "پروفایل کاربری" به سربرگ "سفارش های من" بروید.

• برای پیگیری و سوال و یا درخواست در مورد وضعیت سفارش در بخش "ناحیه کاربری" و سربرگ "پشتیبانی" با ارسال تیکت برای ما پیام بگذارید. در اولین فرصت رسیدگی و پاسخ داده خواهد شد.

• همچنین مشتریان گرامی می‌توانند از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین (چت آنلاین) سوالات و درخواست‌های مربرط به سفارش‌های خود را مطرح نموده و توسط اپراتور جواب دریافت نمایند.

توجه: در صورت تماس تلفنی با انتشارات به منظور پیگیری سفارش‌های اینترنتی داخلی 116 را شماره‌گیری نمایید.

در حال بارگزاری