اصول بیوشیمی لنینجر 2021 جلد اول 5 استاد

بررسی کوتاه:

  • 1 حاوی مطالب بسیار جدید بیولوژی مولکولی، ساختار پروتئین، پیام رسان زیستی و مهندسی ژنتیک
  • 2 استفاده به عنوان مرجع در امتحانات مختلف علوم پایه پزشکی، زیست شناسی و سایر رشته‌های مربوط به بیوشیمی در مقاطع مختلف تحصیلی
  • %6
    490,000
    465,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 25,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب اصول بیوشیمی لنینجر 2021 جلد اول 5 استاد با نظارت دکتر پاسالار ترجمه دکتر جواد محمدنژاد، دکتر علی مطاع،دکتر علیرضا خوشدل و سهراب مینایی می‌باشد که توسط نشر اندیشه رفیع منتشر شده است، این اثر به بررسی و مطالعه پدیده‌های مختلف بیولوژیک ازجمله ساختار شیمیایی اجزاء تشکیل دهند سلول، درک مکانیسم عمل آنزیم و واکنش‌های بیوشیمیایی کاتالیز شده پرداخته است.

    بیوشیمی لنینجر در اکثر کشورها به عنوان یکی از معتبر ترین منابع برای امتحانات ورودی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری معرفی شده است. در ویرایش 2021 مطالب جدیدی به مباحث بیولوژی مولکولی، ساختار پروتئین، پیام رسان زیستی و مهندسی ژنتیک اضافه شده است. این کتاب نسبت به سایر کتب بیوشیمی دارای متنی روان و زبانی سلیس است و مورد استفاده تمامی افراد فعال در رشته‌های بیوتکنولوژی پزشکی و کشاورزی، میکروب شناسی ایمنی شناسی، آسیب شناسی، ژنتیک، تغذیه، فارماکولوژی، داروسازی، مهندسی بافت و ... است. این اثر دارای قطع وزیری و جلد هارد(سخت) است.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری