اصول شیمی عمومی سیلبربرگ جلد دوم

ویراست:
سوم/2013
سال و نوبت چاپ:
دوم/1402

بررسی کوتاه:

  • 1 اطلس رنگی در پایان کتاب
  • 2 ترجمه کتاب principles of general chemistry, 3rd ed. c2013
  • %5
    480,000
    456,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 24,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب اصول شیمی عمومی جلد دوم ویرایش سوم تالیف مارتین سیلبربرگ ترجمه دکتر مجید میرمحمدصادقی، دکتر محمدرضا سعیدی و دکتر غلامعباس پارسافر توسط انتشارات نوپردازان منتشر شده، چهار استاد باتجربه دست به دست هم داده‌اند تا مفاهیم و مهارت‌های موجود در قلب شیمی عمومی را عصاره‌گیری کنند. کتاب اصول شیمی، شامل یک توالی موضوعاتی است، که مقدمه‌ای برای دانشجویان این رشته است:

     فصل‌های 1 تا 6 تبدیل واحدها، عدم قطعیت، مقدمه‌ای بر ساختار اتم و تشکیل پیوند، استیوکیومتر و دسته‌بندی واکنش‌ها، رفتار گازها، ارتباط بین گرما و تغییر شیمیایی فصل‌های7 تا 15،رویکرد «ابتدا- اتم‌ها» رابه خود می‌گیرند، و از ساختار اتم وآرایش الکترونی گرفته به این که چگونه اتم‌ها تشکیل پیوند می‌دهند و اینکه مولکول‌های حاصل چه شکلی هستند و چرا، می‌پردازند. نیروهای بین مولکولی با بحث مربوط به رفتار مایعات و جامدات و مقایسه آنها با رفتار گازها مورد بررسی قرارمیگیرند و پس از آن به تفاوت رفتار محلول‌ها می‌انجامد. فصل‌های 16 تا 21 جنبه‌های دینامیکی شیمی واکنش، به انضمام نظریه جنبشی، تعادل، آنتروپی و انرژی آزاد، و الکتروشیمی. فصل‌های 22 و 23 به عناصر واسطه و واکنش‌های هسته‌ای اختصاص دارند.

    نحوه نگارش و ارائه محتوا هر سطر، هر بحث برای روشن‌تر کردن و بهتر شدن مطلب مورد بازنگری قرار گرفته است. با استفاده از عناوین فـرعی اضـافی، و پـاراگـراف‌هـای شماره‌گذاری شده، پاراگراف‌های طولانی شکسته شده‌اند. مسایل حل شده بیشتر. آنچه خیلی مورد تحسین قرار گرفته، ارائه مسایل نمونه به صورت چهار قسمتی است که هم به صورت عددی و هم به صورت صحنه‌های مولکولی آورده شده‌اند. این ویرایش دارای 15 مسئله نمونه بیشتر، برای تمرین بیشتر دانشجویان، نسبت به ویرایش قبلی، می‌باشد. هنر و شرح تصاویر. تصاویر واقعی‌تر و جدیدتر شده‌اند. شرح تصویر خلاصه شده‌اند و شرح مربوط به آنها یا در متن و یا در داخل تصویر آورده شده است. مرور فصل. بخش راهنمای مرور فصل منحصر به فرد به همراه آنچه به یادگیری وابسته است، و خلاصه حل مسایل تکمیلی به یادگیری دانشجویان کمک زیادی می‌کند. مجموعه مسایل انتهای فصل، با طراحی جدید قابلیت خواندن آنها را به مراتب بهتر کرده و مسایل صحنه مولکولی به روز شده‌اند. این مجموعه مسایل نسبت به ویرایش قبل بیشتر شده‌اند و به مراتب وسیع‌تر از مسایل مختصری است که در سایر کتب درسی آورده شده‌اند.


    • شابک 9789649753065
    • ویراست سوم/2013
    • سال و نوبت چاپ دوم/1402
    • قطع رحلی
    • نوع جلد شومیز (جلد نرم)
    • تعداد صفحات 608
    • مشخصات نویسنده/مترجم
      مارتین سیلبربرگ نویسنده مشاهده بیشتر
      دکتر مجید میرمحمدصادقی مترجم مشاهده بیشتر
      دکتر محمدرضا سعیدی مترجم مشاهده بیشتر
      دکتر غلامعباس پارسافر مترجم مشاهده بیشتر
    • وزن 1300 گرم
    • کیفیت چاپ تک رنگ مشکی
    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری