اصول و مهارت‌های پرستاری پاتروپری

بررسی کوتاه:

  • 1 بر اساس آخرین برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری
  • 2 شامل نکات کلیدی و سوالاتی برای مرور در پایان هر فصل
  • 3 خلاصه‌ای از مجموعه کتاب 7 جلدی «اصول و مبانی پرستاری پاتر و پری»
  • %10
    599,000
    540,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 59,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب اصول و مهارت‌های پرستاری پاتروپری برگرفته و خلاصه‌ای از مجموعه کتاب 7 جلدی «اصول و مبانی پرستاری پاتروپری» و تالیف دکتر اکرم قهرمانیان، دکتر منصور غفوری فرد، فاضل دهون، دکتر فرزانه باقریه، دکتر مصطفی قاسم‌پور، دکتر ناصر پریزاد، دکتر معصومه آقامحمدی، دکتر زهرا شیخ علیپور، دکتر امیررضا نبی‌قدیم، دکتر آزاد رحمانی و دکتر معصومه اکبربگلو است که بر اساس سرفصل درس نظری « اصول و مهارت‌های پرستاری» تهیه شده است. این کتاب به دنبال آن است که شما را به دانش پایه‌ی مرتبط با نیازهای مراقبتی بیمار، اعم از نیازهای فیزیولوژیک، روانی‌اجتماعی و معنوی و نحوه‌ی رسیدگی به آنها تجهیز کند. این امر به شما امکان می‌دهد که از همان ترم اول، مانند یک پرستار فکر و عمل کنید.

    ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ، ﺗﻐﺬﯾﻪای، اﮐﺴﯿﮋﻧﺎﺳﯿﻮن و ﻧﯿﺎزﻫﺎی دﻓﻊ ادراری و ﮔﻮارﺷﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﻓﯿﺰﯾﻮﻟﻮژﯾـﮏ ﻫﺮ ﮐﺪام در ﯾﮏ ﻓﺼﻞ اراﺋﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ. آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ اﺻﻮل ﺛﺒﺖ و ﮔﺰارشﻧﻮﯾﺴﯽ، ﮐﻨﺘﺮل ﻋﻔﻮﻧﺖ و ﺗﻮﺟﻪ ﺑـﻪ دﺳـﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ‌ﻫـﺎی اﯾﻤﻨﯽ ﺑﯿﻤﺎر و ﻗﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ اﻧﻄﺒﺎق ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ ﻣﻮازﯾﻦ ﺷﺮع ﻧﯿﺰ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺗﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﭼﻬﺎر ﻓﺼﻞ از ﮐﺘﺎب ﻣﻮرد ﺑﺤـﺚ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﺿﻤﻦ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﺨﺎﻃﺮات اﯾﻤﻨﯽ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﻣﻌﻨﻮی ﻣﺪدﺟﻮﯾﺎن، داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻣﺤﺘﺮم را ﺑﺎ ﺑﺨﺸـﯽ از ﻗﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﺮﻓﻪﺷﺎن آﺷﻨﺎ ﮐﻨﺪ.

    اﺻﻮل ﮐﻨﺘﺮل ﻋﻼﯾﻢ ﺣﯿﺎﺗﯽ، دارو دادن، ﻣﺮاﻗﺒﺖ از ﻣﺪدﺟﻮﯾﺎن ﺗﺤﺖ ﺟﺮاﺣﯽ، ﭘﯿﺸـﮕﯿﺮی از ﻋﻮارض ﺑﯽﺣﺮﮐﺘﯽ و ﻣﺮاﻗﺒﺖ از ﭘﻮﺳﺖ و ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی از آﺳﯿﺐﻫﺎی ﻓﺸـﺎری، از دﯾﮕـﺮ ﻣﺒﺎﺣـﺚ ﻣﻄـﺮح  ﺷـﺪه در اﯾـﻦ ﮐﺘـﺎب ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.

    ﮐﺴﺐ ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ در ﻣﻬﺎرتﻫﺎی زﯾﺮﺑﻨﺎﯾﯽ ﻣﻄﺮح در اﯾﻦ ﮐﺘﺎب ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﺮاﻗﺒﺖ از ﺑﯿﻤﺎر، ﺣﯿﺎﺗﯽ اﺳـﺖ. اﯾـﻦ ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ در ﭘﺮﺳﺘﺎران، رﺿﺎﯾﺖ ﺑﯿﻤﺎران را ﺑﻬﺒﻮد ﺑﺨﺸﯿﺪه و در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﻪ روﻧﺪ ﺑﻬﺒﻮدی آﻧﻬـﺎ ﮐﻤـﮏ ﻣـﯽ‌ﮐﻨـﺪ ﻣﻬـﺎرت‌ﻫـﺎی ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه در اﯾﻦ درس، ﺿﻤﻦ اﯾﻦ ﮐﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن را در ﻣﺴﯿﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ، ﻣﯿـﺰان ﺧﻄـﺎ و ﺳـﻬﻞ‌اﻧﮕـﺎری ﭘﺰﺷﮑﯽ را ﮐﻪ ﺟﺎن ﺑﯿﻤﺎران را ﺑﻪ ﺧﻄﺮ ﻣﯽاﻧﺪازد، ﺑﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﯽرﺳﺎﻧﺪ. اﻣﯿﺪوارﯾﻢ ﺗﺪوﯾﻦ اﯾﻦ ﮐﺘﺎب ﺑﻪ ﻋﻨـﻮان ﻣﻨﺒﻌـﯽ ﮐﺎﻣـﻞ و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﺧﻼﺻﻪ، ﺑﺘﻮاﻧﺪ ﺑﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن در ﮐﺴﺐ ﺻﻼﺣﯿﺖﻫﺎی ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر از آﻧﻬﺎ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﺪ.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری