بانک سوالات ده سالانه IQB کارشناسی ارشد پرستاری

سال و نوبت چاپ:
سوم/1400

بررسی کوتاه:

  • 1 آزمون‌های سال 1385 تا 1400همراه با پاسخنامه کاملا تشریحی و تحلیلی
  • 2 شامل مجموعه سوالات 14 سال اخیر آزمون‌های کارشناسی ارشد رشته‌ی پرستاری
  • 3 نگارش تمامی اختصارات پزشکی در قالب جدول و نگارش معادل انگلیسی تمامی اصلاحات پزشکی
  • %5
    5/5 (1 نفر)
    450,000
    428,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 22,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب بانک سوالات ده سالانه IQB کارشناسی ارشد پرستاری گردآوری و تالیف مرتضی نصیری و سایر همکاران چاپ نشر گروه تالیفی دکتر خلیلی، چاپ دوم مجموعه آزمون‌های کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت می‌باشد که برای آمادگی جهت آزمون کارشناسی ارشد مجموعه پرستاری گردآوری و تألیف شده است. کتاب حاضر حاصل تلاش شبانه‌روزی فرهیختگانی است که در عرضه علم پرستاری جزء برترین‌ها و از برگزیدگان کشوری این حرفه می‌باشند. ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد این کتاب که آن را از سایر کتاب‌های موجود مجزا می‌کند، به شرح زیر می‌باشد:

    1- پاسخ کاملاً تشریحی و تحلیلی به سوالات: پاسخ‌های ارائه شده در این کتاب نه تنها به تشریح گزینه صحیح می‌پردازد، بلکه به تحلیل گزینه‌های دیگر نیز پرداخته و دلیل صحیح نبودن سایر گزینه‌هارا نیز شرح می‌دهد. حتی در بعضی از موارد که سوال از سوی وزارت بهداشت حذف شده است، پاسخ صحیح به طور جامع بیان شده است. همچنین در پاسخ تمامی سوالات (به ویژه پرستاری داخلی و جراحی)، سایر نکات مربوطه که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و احتمال آوردن سوالات از آن قسمت‌هاوجود دارد، به طور کامل و جامع با توجه به منابع اعلام شده از سوی وزارت بهداشت آورده شده است تا فراگیر بتواند با خواندن این کتاب به بیش از 50% سوالات آزمون ارشد پرستاری پاسخ دهد و نیاز کم‌تری به خواندن کتاب‌های اصلی داشته باشد. به منظور یادگیری بهتر، اکثر مطالب تحلیلی و مهم در قالب جدول و شکل نشان داده شده است.

    2- نگارش تمامی اختصارات پزشکی در قالب جدول و نگارش معادل انگلیسی تمامی اصلاحات پزشکی: از آن‌جا که در برخی از سوالات از اختصارهای پزشکی استفاده می‌شود، در این مجموعه معادل تمامی اختصارات پزشکی برای اولین بار به‌طور کامل و در صورت تکرار به صورت اختصار آورده شده است تا به درک بیش‌تر فراگیر کمک نماید. در انتهای کتاب در قالب یک جدول، معادل فارسی و انگلیسی تمامی اختصارات به‌کار رفته در متن آورده شده تا در صورتی که فراگیر با یک اختصار مواجه شد و معنی آن را ندانست، به جدول مراجعه کند. همچنین در این کتاب سعی شده معادل انگلیسی تمامی اصلاحات پزشکی در متن آورده شود تا در صورتی که در سوال از معادل انگلیسی اصطلاح استفاده شد، فراگیر سریع‌تر بتواند آن اصطلاح را متوجه شود.

    3- ارجاع پاسخ به سوالات سنوات قبل به منظور شناسایی سوالات پرتکرار: گاهی اوقات سوالات هر آزمون به دلیل اهمیت بالا در آزمون‌های قبلی، حول و حوش سوالات آزمون‌های گذشته مطرح می‌شوند. با توجه به پاسخ‌های تشریحی ذکر شده در این کتاب متوجه می‌شوید که در هر دوره حدود 40-30% سوالات تکراری و از آزمون سال‌های گذشته آورده شده اند.لذا، در این مجموعه پاسخ سوالات تکراری به پاسخ سنوات قبل ارجاع داده شده است تا فراگیر قادر به شناسایی موضوعات مهم باشد و در صورت کمبود وقت بتواند سوالات پرتکرار را در کم‌ترین زمان مرور کند.

    4- نوشتن بعضی از مطالب هر پاسخ در قالب نکته به منظور توجه بیش‌تر به مطالب بسیار مهم: در این مجموعه نکات مهم مربوط به موضوع اصلی هر سوال ذکر شده تا خواننده بر تمامی مطالب و مباحث مورد نظر تسلط کافی پیدا کند. همچنین به منظور شناسایی مطالب اساسی و نکات طلایی، در زیر برخی از جملات خط کشیده شده است تا فراگیر بتواند با یک نگاه اجمالی به نکات مهم دست یابد.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    میانگین 1 نظر ثبت شده میانگین امتیاز کاربران به این کتاب. ثبت نظر
    محتوای کتاب 5 از 5 امتیاز
    کیفیت چاپ و کاغذ 5 از 5 امتیاز
    کیفیت صفحه‌آرایی و تصاویر 5 از 5 امتیاز
    ارزش خرید 5 از 5 امتیاز
    در حال بارگزاری...
    فاطمه آشوب
    1403/2/1
    سلام موجود میکنید که سفارش بدم ممنون
    5 /5
    امتیاز ثبت شده
    مدیر سایت
    1403/2/1
    سلام، بزودی موجود میشه
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری