بسته 4جلدی سلول‌های بنیادی دکتر بهاروند

سال و نوبت چاپ:
اول/1397

بررسی کوتاه:

  • 1 رحلی، تک رنگ و دارای اطلس تمام رنگی در هر چهار جلد
  • 2 شامل مباحث سلول‌های بنیادی جنینی، سلول‌های بنیادی بزرگسالان، تمایز و کاربردهای سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و روش‌های آزمایشگاهی
  • ناموجود متاسفانه این کتاب در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق دکمه زیر در هنگام موجود شدن آن مطلع شوید.
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتابسته 4جلدی سلول‌های بنیادی تالیف دکتر حسین بهاروند چاپ خانه زیست‌شناسی، شامل 4 جلد کتاب سلول‌های بنیادی با عناوین و موضوعات زیر می‌باشد:

    سلول‌های بنیادی جلد اول سلول‌های بنیادی جنینی:

    سلول‌های بنیادی جنینی سلول‌هایی با توان تقسیم نامحدود و به علت پرتوان بودنشان قادرند انواع سلول‌هایی با توان تقسیم نامحدود و به علت پرتوان بودنشان قادرند انواع سلول@های موجود در بدن هر فرد را بسازند. به طور معمول این سلول‌ها از جنین‌های قبل از لانه گزینی تولید می‌شوند.

    سلول‌های بنیادی جلد دوم سلول‌های بنیادی بزرگسالان:

    سلول‌های بنیادی بزرگسالان را می‌توان از بافت‌های مختلف نظیر مغز استخوان، روده و ریه‌ها و حتی مغز، قلب، کلیه‌ها و سایر بافت‌ها استخراج نمود. این سلول‌ها در حفظ تولید و جایگزینی، سلول‌های تمایز یافته‌ی بافت‌های خاص به دنبال نوزایی فیزیولوژیک و یا جراحات بافتی، نقش موثری دارند. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که این سلول‌ها قابلیت تمایز به سایر سلول‌ها را داشته و پتانسیل کاربرد بالینی خوبی دارند.

    سلول‌های بنیادی جلد سوم تمایز و کاربردهای سلول‌های بنیادی:

    فن‌آوری سلول‌های بنیادی، زمینه پیشبرد دانسته‌های سلولی و زیست‌شناسی تکوینی ما و توسعه داروسازی، سم‌شناسی، ناهنجاری‌شناسی و شناخت، عملکرد ژن‌ها را فراهم کرده است. به علاوه توان بالای تکثیر و تمایز سلول‌های بنیادی، آنها را به عنوان ابزار بالقوه‌ای در ترمیم بافت‌ها و درمان بیماری‌هایی نظیر پارکینسون، دیابت، سکته‌ی قلبی، جراحات نخاعی، و بسیاری از بیماری‌های دیگر قرار داده است.

    سلول‌های بنیادی جلد چهارم مهندسی بافت و روش‌های آزمایشگاهی :

    مهندسی بافت علمی بین رشته‌ای است که از اصول و روش‌های مهندسی و علوم زیستی جهت اصلاح بافت زنده آسیب دیده استفاده می‌نماید تا تجدید، ترمیم و حفظ عمل بافت صورت گیرد. این علم بر اساس ماده زمینه برون سلولی، مولکول‌های پیام رسان و سلول بنا شده است و هم اکنون شناخت سازه‌های نانویی نیز امکان استفاده از آن را بیشتر کرده است. این کتاب به توصیف اصول مهندسی بافت و مهندسی نانو، بیورکتورها و همچنین واقعیت‌ها، احتمالات وچالش‌های آنها در حوزه سلول‌های بنیادی می‌پردازد.


    • سال و نوبت چاپ اول/1397
    • قطع رحلی
    • نوع جلد شومیز (جلد نرم)
    • وزن 2950 گرم
    • مشخصات نویسنده/مترجم
      دکتر حسین بهاروند نویسنده مشاهده جزئیات
    • کیفیت چاپ تک رنگ مشکی
    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری