بیهوشی و بیماری‌های همراه کواگزیست 2022 جلد1

بررسی کوتاه:

  • 1 شامل آخرین دستورالعمل‌های تمرینی
  • 2 شامل الگوریتم‌های درمانی آسان برای دنبال کردن، نکات کلیدی و موارد دیگر
  • 3 منبع ارزشمند برای متخصصان بیهوشی در تمام سطوح آموزش و تمرین، بیهوشی و بیماری‌های همراه
  • %6
    390,000
    369,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 21,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب بیهوشی و بیماری‌های همراه ویراست هشتم 2022 جلد اول ترجمه‌ی بخشی از کتاب با عنوان اصلی Stoelting’s Anesthesia and Co-Existing Disease 8th, Ed2021 تالیف دکتر روبرتا ال. هاینز و ویراستار جدید استفانی بریکنر جونز می‌باشد. این کتاب توسط دکتر حامد عبداللهی, دکتر رومینا ارجمندی, دکتر مریم پرنیان, دکتر حامد حسن زاده مقدم, دکتر بهناز دلفاردی, دکتر طیبه زارعی, دکتر هدایت‌اله وکیلی, دکتر بی‌بی منا رضوی, دکتر حکیمیه سرشاد, دکتر حامد شفیعی, دکتر ملیحه صحت و دکتر کاوه هدایتی‌امامی ترجمه و انتشارات آرتین طب به چاپ رسیده است. تیمی درخشان از نویسندگان مشارکت کننده را رهبری می‌کنند که راهنمایی‌های واضح و دقیقی را برای مدیریت موفقیت‌آمیز یا اجتناب از عوارض ناشی از شرایط از پیش موجود ارائه می‌کنند.

    جلد اول شامل فصل‌های یک تا شانزدهم یک منبع ارزشمند برای متخصصان بیهوشی در تمام سطوح آموزش و تمرین، بیهوشی و بیماری‌های همراه اثر دکتر استولتینگ، ویرایش هشتم، پوشش مختصر و کاملی از پاتوفیزیولوژی رایج ترین بیماری‌ها و مدیریت پزشکی آنها مرتبط با بیهوشی را ارائه می‌دهد.

    کتاب بیهوشی و بیماری‌های همراه 2022 , بحث‌های مفصلی در مورد بیماری‌های رایج، و همچنین نکات برجسته بیماری‌های نادرتر و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد آن‌ها را که می‌تواند در دوره بعد از عمل مهم باشد، ارائه می‌کند که شامل آخرین دستورالعمل‌های تمرینی، الگوریتم‌های درمانی آسان برای دنبال کردن، نکات کلیدی گلوله‌ای و موارد دیگر است.

    در ویراست جدید دو فصل جدید در مورد بیماری‌های تغذیه: چاقی و سوء تغذیه و درد مزمن، و محتوای تجدید نظر شده قابل توجهی در مورد بیماری‌های دریچه‌ای قلب، نارسایی قلبی و کاردیومیوپاتی، بیماری پریکارد و ترومای قلبی، بیماری غدد درون ریز، بیماری‌های پیری، بیماری‌های مرتبط با بارداری و موارد دیگر. دارای شکل‌ها، جداول، نمودارها و عکس‌های فراوانی است که دسترسی سریع به مرتبط‌ترین جنبه‌های هر شرایط را فراهم می‌کند و نکات مهم مدیریت را روشن می‌کند. ملاحظات بیهوشی خاص را برای جمعیت بیماران خاص، از جمله بیماران اطفال، مامایی، و سالمندان بررسی می‌کند. کتاب بیهوشی و بیماری‌های همراه 2022 متنی ایده آل برای متخصصان بیهوشی در عمل و برای دستیاران بیهوشی در آموزش و آماده سازی برای بالین را انجام می دهد.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری