بیوتکنولوژی دیوید کلارک جلد چهارم

سال و نوبت چاپ:
دوم/1401

بررسی کوتاه:

  • 1 ارائه سوالات آخر فصل
  • 2 پوشش جامع جنبه‌های بیوتکنولوژی
  • 3 ارائه جدیدترین مباحث بیوتکنولوژی
  • 4 مورد استفاده دانشجویان رشته‌ی زیست‌شناسی
  • 5 درسنامه جامعی برای بیوتکنولوژی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
  • 230,000 تومان برای شما
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب بیوتکنولوژی جلد چهارم تالیف دیوید کلارک و نانیت پازدرنیک و ترجمه سیداحمد سادات نوری و محمد سبزه زاری توسط انتشارات دانشگاه تهران چاپ و منتشر شده است. جلد چهارم از مجموعه 4 جلدی بیوتکنولوژی شامل فصل نوزدهم تا فصل بیست و چهارم می‌باشد.

    امروزه بهره گیری از علم بیوتکنولوژی ضرورتی تاریخی است چرا که تسلط بر آن در حفظ مرزهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاثیر گذار بوده و باعث ارتقاء هویت ملی می‌گردد. بدین منظور، بیوتکنولوژی در سیاست‌های کلان اقتصادی و علم و فناوری جزو اولویت‌های کشور قرار گرفته است.

    کتاب حاضر به عنوان یک منبع درسی معتبر در دانشگاه‌ها مختلف دنیا، از چندین ویژگی متمایز برخوردار است 1- پوشش جامع جنبه‌های بیوتکنولوژی 2- ارائه جدیدترین مباحث بیوتکنولوژی 3- ارائه مباحث بیوتکنولوژی به شکل گام به گام و مفهومی به همراه تصاویر گیرا 4- ارائه کاربردهای علمی بیوتکنولوژی 5- ارائه سوالات آخر فصل برای ارزیابی پیشرفت یادگیری خوانندگان 6- درسنامه جامعی برای بیوتکنولوژی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری 7- قابلیت تدریس در رشته‌های مختلف پزشکی، کشاورزی و علوم پایه. این کتاب برای تدریس در رشته‌های بیوتکنولوژی، مهندسی ژنتیک، زیست شناسی مولکولی، زنتیک، فارماکولوژی، میکروب شناسی، فیزیولوژی، بیوشیمی و همچنین علوم گیاهی و جانوری توصیه شده است.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری