درمان‌های شناختی رفتاری برای افسردگی و اضطراب دوران بارداری و پس از آن

بررسی کوتاه:

  • 1 مناسب برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های مشاوره مامایی، مامایی و روان‌شناسی
  • 2 حاوی متنی مفید، ساده و گویا برای مدیریت علائم اضطراب و افسردگی زن باردار یا تازه مادر
  • %10
    129,000
    116,500 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 12,500 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    مطالعه کتاب درمان‌های شناختی رفتاری برای افسردگی و اضطراب دوران بارداری و پس از آن ترجمه مهدیه روح‌بخش و دکتر سیده زهرا قائمی با توجه به کاربرگ‌های طراحی شده و مثال‌های آن برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های مشاوره مامایی، مامایی و روان‌شناسی و کلیه کسانی که به نحوی با مراقبت از مادران باردار و تازه مادران سر و کار دارند توصیه می‌گردد. همچنین این کتاب با توجه به متن ساده و گویا برای هر زن باردار یا تازه مادر که در مدیریت علائم اضطراب و افسردگی مشکل دارد، می‌تواند مفید باشد.

    درمان شناختی رفتاری یا CBT یک رویکرد درمانی روان‌شناختی است که برای رفع علائم اضطراب و افسردگی و همچنین طیف وسیعی از مسائل بهداشتی از جمله کنترل درد مزمن بسیار موثر است.

    بخش اول کتاب به شما کمک می‌کند تا در مورد اضطراب و افسردگی به طور کلی بیش‌تر بدانید و بفهمید که چرا بسیاری از زنان به این علائم در دوران بارداری و پس از زایمان مبتلا می‌شوند. همچنین رویکرد درمان شناختی رفتاری را به تفصیل توضیح می‌دهد، بخش دوم شامل فصل‌های درمان است که استراتژی‌های شناختی و رفتاری خاصی را ارائه می‌کند که متناسب با نیازهای منحصربه‌فرد زنان در دوران بارداری و گذار به مادری است. محتوای این فصل به شما این امکان را می‌دهد که علائم خود را مستقیماً هدف قرار دهید تا پریشانی خود را کاهش داده و بهزیستی خود را افزایش دهید.

    بخش سوم اطلاعاتی را در مورد رویکردهای دارویی ارائه می‌دهد که ممکن است برای زنانی که علائم شدیدتری دارند یا برای کسانی که علائم آنها با روان درمانی به طور کامل بهبود نمی‌یابد موثر است. همچنین اطلاعاتی برای خانواده و دوستان در مورد نحوه ارائه بهترین پشتیبانی به شما ارائه می‌دهد.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری