کتاب فرآیند برنامه ریزی درسی در علوم پزشکی تالیف معصومه صابریان و سعید حاجیآقاجانی کسب مهارتهای مطلوب برای بهینه سازی محیط زندگی وتعالی بشر بعدکیفی آموزش را مطرح می کند واز این رو برنامه های مختلف آموزشی با کنجکاویها وکنکاشهای دقیق و وسیع مورد بررسی است. پژوهش در ابعاد مختلف آموزشی و برنامه های آموزشی نشان داده است که پوبایی این روند به تعداد نیازهای آدمی ، طبیعت برنامه ها ، اهداف ترسیم شده ،شرایط روانی اجتماعی ، فراگیران،معلمین،محیطهای آموزشی وغیره متاثر است.
فهرستی وارد نشده است
میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید