فیزیک پرتودرمانی خان 2020

نویسنده:
ویراست:
ششم/2020
سال و نوبت چاپ:
اول/1401

بررسی کوتاه:

  • 1 کتاب برگزیده بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • 2 ترجمه KHAN'S The phisics of Radiation Therapy,6 ed , 2020
  • 3 استفاده از زیرنویس زبان اصلی جهت فهم و آشنایی با اصطلاحات
  • %6
    495,000
    470,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 25,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    پرتودرمانی در حال حاضر یکی از روش‌های مهم درمان سرطان می­باشد و تکنولوژی مربوط به این رشته به صورت روزافزون در حال گسترش است. کتاب فیزیک پرتودرمانی خان در سراسر دنیا به عنوان یکی از منابع اصلی پرتودرمانی مطرح می‌­باشد. کتاب حاضر ترجمه جدیدترین ویرایش این کتاب در سال 2020 توسط دکتر کیوان جباری و همکاران( اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی ) و توسط نشر آثار سبحان و یاررس به چاپ رسیده است.

    در ترجمه کتاب تعداد زیادی از اصطلاحات، به ویژه در بخش سوم کتاب (پرتودرمانی مدرن)، برای اولین بار صورت می­گیرد و به این دلیل تلاش شده است تا حد امکان از زیرنویس­‌های زبان اصلی به منظور فهم و آشنایی با اصطلاحات استفاده گردد. در طول مطالعه این کتاب باید به این نکته دقت شود که در برخی از بخش‌های کتاب خان چندین مقاله در چند جمله خلاصه شده و فهم این بخش‌­ها بدون مدرس و یا مراجعه به منابع مربوط، مشکل می‌­باشد.

    فیزیک پزشکی و شاخه پرتودرمانی در ایران نیز با ورود دستگاه‌ها و تکنولوژی جدید در حال تحول چشم­گیر می­‌باشد. امید است که کتاب حاضر گامی در راستای یادگیری و بالا بردن کیفیت آموزش و درمان در پرتودرمانی کشور باشد. این کتاب با تلاش زیاد جمعی از اساتید و دانشجویان دکترای تخصصی فیزیک پزشکی در مدت زمان کوتاهی ترجمه شد. لازم به گفتن است که حتی در اصل کتاب خان نیز تعدادی اشتباهات چاپی و اشتباه در روابط مشاهده گردید که در ترجمه اصلاح شده‌اند.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری