مرور جامع DRS تغذیه براساس کراوس، مادرن و آندرستینگ

ویراست:
سوم
سال و نوبت چاپ:
اول/1402

بررسی کوتاه:

  • 1 شامل نکات مهم و بالینی فراوان در متن
  • 2 شامل جداول و تصاویر کاربردی برای هر فصل
  • 3 برجسته کردن قسمت‌های مهم، در خلال متن، علاوه بر نکات متمایز شده 
  • 4 مناسب برای ارشد و دکتری رشته تغذیه و براساس کراوس، مادرن و آندرستینگ
  • %11
    890,000
    799,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 91,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب مرور جامع DRS تغذیه براساس کراوس، مادرن و آندرستینگ ویراست سوم تالیف سهیل عباسی، فاطمه رحیمی، فهیمه مرتمی، زهرا ملارسولی، آشتی مروتی و هوشیار آذری بر اساس منابع ارشد و دکتری رشته تغذیه می‌باشد.

    در بین کتاب‌های علوم تغذیه‌ی موجود، کتاب کراوس یکی از معتبرترین کتاب‌ها و منبع اصلی علم تغذیه برای کارشناسان، دانشجویان و اساتید رشته‌ی تغذیه می‌باشـد که با بیانی روان و به صورت کاملاً بالینی به مباحث مهم تغذیه ای و نقش آن در پیشـگیری و کنتـرل بیمـاری‌ها می‌پردازد. از این رو و با توجه به حجم زیاد ایـن کتـاب، نیاز به ترجمه‌ای روان، خلاصه و منسـجم از ایـن کتاب برای استفاده‌ی کارشناسان و دانشجویان تغذیه محسوس است. ترجمه‌ی اخیر که دومین تجربـه‌ی ترجمـه‌ی ایـن کتاب و حاصل چندین ماه تلاش شبانه روزی آقای عباسی و همکاران وی که همگی از دانشجویان باسواد و آشنا به علم تغذیه و دانشجوی تحصیلات تکمیلی رشته‌ی تغذیه می‌باشند و از شیوایی و روانی مناسبی برخـوردار اسـت، میتواند منبعی مناسـب بـرای دسترسی بـه اطلاعـات تغذیه‌ای صحیح و قابل اتکا باشد.

    از این رو میتوان کتاب "مرور جامع DRS تغذیه براساس کراوس، مادرن و آندرستینگ" را بـرای کارشناسـان تغذیـه، پزشـکان محتـرم، داوطلبین گرامی آزمون‌های تحصیلات تکمیلی و استخدامی رشته تغذیه و همه‌ی علاقه‌مندان به رشته ی زیبـا و کـاربردی تغذیه توصـیه کرد.

    با توجه به به گسترده بودن مطالب رفرنس‌های اعلام شده، ممکن است در اعلام برخی Cutoff pointها، بین کتاب‌های رفرنس باهم، یا بین فصول یک کتاب با فصل‌های دیگر، تفاوت اندکی وجود داشته باشد، به همین دلیل برای پیشگیری از سردرگم شدن داوطلبان عزیز توصیه می‌شود همواره مطالب ذکر شده در فصولی که بیشترین ارتباط را با مطلب گفته شده دارند، مورد نظر قرار دهند به طور مثال ممکن است در مورد مصرف سدیم یا نمک در بیماران دچار‌هایپرتنشن در فصول مختلف، اعداد با تفاوت اندک بیان شده باشند، داوطلبان مطلبی را که در فصل مربوط به بیماران قلب و فشارخون ذکر شده است را مد نظر قرار دهند.

     

    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری