همراه بالینی پرستاری داخلی و جراحی

بررسی کوتاه:

  • 1 دسترسی سریع پرستاران به اطلاعات رایج، مهم و مختصر در هنگام مراقبت از بیمار
  • 2 شامل اطلاعات اساسی در مورد بیشتر از 200 بیماری داخلی و جراحی، اختلالات و عناوین مرتبط با شرایط بالینی
  • ناموجود متاسفانه این کتاب در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق دکمه زیر در هنگام موجود شدن آن مطلع شوید.
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    چاپ نهم کتاب همراه بالینی پرستاری داخلی و جراحی ترجمه دکتر فرهاد رمضانی بدر و سایر همکاران، به عنوان یک رفرنس خلاصه شده و به روز شامل اطلاعات اساسی در مورد بیشتر از 200 بیماری داخلی و جراحی، اختلالات و عناوین مرتبط با شرایط بالینی می‌باشد. این کتاب به پرستاران و دانشجویان پرستاری امکان را فراهم می‌کند به سرعت به اطلاعات رایج، مهم و مختصر در هنگام مراقبت بیمار دسترسی داشته باشند. در کتاب حاضر برخی اختلالات، جداول، اشکال و دیاگرام‌ها و همچنین محتوای آموزش به بیمار و خانواده نیز وسیع‌تر شده است.

    این کتاب شامل سه بخش می‌باشد: قسمت اول عبارت است از بیماری‌ها و اختلالات بیماری‌های داخلی و جراحی که براساس حروف الفبای انگلیسی مرتب شده و دریک فرمت مناسب برای استفاده آسان و راحت سازمان بندی گردیده است.این بیماری‌ها و اختلالات به طور کامل در رفرنس اصلی این کتاب پرستاری داخلی و جراحی، چاپ نهم آمده است تا خوانندگانی که تمایل کسب اطلاعات بیشتر دارند بتوانند از آن استفاده نمایند. قسمت دوم شامل توضیحات مختصر از درمان‌ها وپروسیجرهای رایج داخلی و جراحی به عنوان مثال پس میکروها و اکسیژن درمانی می باشد قسمت سوم حاوی اطلاعاتی است مکررا در عملکرد بالینی پرستاری مورد استفاده قرار میگیرد نظیر صداهای قلبی و تنفسی، تجویز دارو و اطلاعات آزمایشگاهی خون و برای دسترسی سریع به اطلاعات در انتهای کتاب تنظیم شده است.

    بخش درمانی‌ها و پروسیجرها شامل خلاصه‌ای از اطلاعات مورد نیاز شما در مورد درمان‌ها و پروسیجر‌های رایج داخلی_جراحی نظیر مراقبت‌های به راه هوایی مصنوعی، تغذیه روده‌ای و غیر می‌باشد. در بخش ضمیمه اطلاعات رایح مورد نیاز در محیط‌های شامل آیتم‌های آزمایشگاهی، فرمول‌های رایج مورد استفاده و سایر اطلاعات در دسترس می باشد. محتوای آموزشی لازم جهت بیماران و مراقبت دهندگان از جمله بخش‌های مهم این کتاب می‌باشد.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری