چکیده جامع آناتومی پایه گری برا‌ی دانشجویان 2023

ویراست:
سوم/2023
سال و نوبت چاپ:
اول/1402

بررسی کوتاه:

  • 1 چکیده‌ای جامع از کتاب آناتومی گری برای دانشجویان
  • 2 شامل 8 فصل: بدن، پشت، قفس هسینه، شکم، لگن و پرینه، اندام تحتانی، اندام فوقانی، و سر وگردن
  • 3 قابل استفاده برا‌ی تما‌می‌دانشجویان حوزه‌ی علوم پزشکی، به ویژه دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و رادیولوژ‌ی
  • ناموجود متاسفانه این کتاب در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق دکمه زیر در هنگام موجود شدن آن مطلع شوید.
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب آناتومی پایه گری 2023، ترجمه‌ی ویراست سوم کتاب Gray’s Basic Anatomy توسط دکتر احسان گلچینی دکتر محبوبه موسوی، دکتر جواد مهاجرانصاری و دکتر رضا احدی است. این کتاب چکیده ای جامع از نکات اصلی کتاب آناتو‌می‌گر‌ی برا‌ی دانشجویان است که دارا‌ی بیانی مناسب و تصاویر‌ی ساده و درعین حال کاربرد‌ی ‌می‌باشد. در این کتاب علاوه بر مباحث آناتومی، به مباحث بالینی و رادیولوژیک مربوط به ساختارها‌ی آناتومیکی نیز پرداخته شده است. توضیحات آناتو‌می‌ سطحی نیز یکی دیگر از مزایا‌ی این کتاب محسوب ‌می‌شود این کتاب برا‌ی تما‌می‌ دانشجویان حوزه‌ی علوم پزشکی، به ویژه دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و رادیولوژ‌ی قابل استفاده است.

    کتاب آناتومی پایه گرِی، جهت رفع نیاز دانشجویان و همکاران سراسر دنیا در خصوص لزوم یک کتاب آناتومی که حجم کمتری نسبت به کتاب آناتومی گری برای دانشجویان داشته باشد، تدوین گردیده است. بدین منظور، در‌این کتاب عمدتا بر آناتومی ناحیه‌ای تأکید شده و مطالب مربوط به آناتومی بالینی، تصویربرداری، و آناتومی سطحی، به نحو زیر گنجانده شده است:

    کاربرد بالینی: به دانشجو می‌آموزد که چه طور دانش آناتومی می‌تواند به حل نمودن مشکلات بالینی کمک نماید.

    کاربرد تصویربرداری: به دانشجو در آشنایی با روش‌های مختلف تصویربرداری ساختارهای آناتومیکی، کمک می‌نماید.

    کادرهای آناتومی سطحی: به دانشجویان در خصوص اهمیت ساختارهای آناتومیکی و لندمارک‌های سطحی ضروری برای معاینه بیماران، کمک می‌نماید. علاوه بر‌این، در ابتدای هر فصل دانشجویان در صورت داشتن کد اُرجینال مربوط به کتاب، می‌توانند اطلاعات بیشتری را از کسب نمایند. Elsevier وبسایت انتشارات همانند کتاب آناتومی گری برای دانشجویان،‌ این کتاب نیز به طور ناحیه‌ای به بررسی ساختارهای آناتومیکی می‌پردازد.‌

    این کتاب دارای 8 فصل است: بدن، پشت، قفس هسینه، شکم، لگن و پرینه، اندام تحتانی، اندام فوقانی، و سر و گردن. تصاویر از کتاب آناتومی گری برای دانشجویان گرفته شده اما جهت سازگاری با صفحه‌آرایی و حجم کتاب، اندازه‌ی آن‌ها کاهش یافته است. با هدف‌ایجاد یک درسنامه آناتومی خلاصه، از زیاده گویی‌ها پرهیز شده است (به عنوان مثال، تمام توضیحات مربوط به عضلات، در جداول آورده شده است). با‌ این حال، به کاربردهای بالینی و کاربردهای تصویربرداری اضافه گردیده تا یادگیری تسهیل گردد.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری