اطلس بافت شناسی دیفیوره 2017 به همراه ارتباطات عملکردی

بررسی کوتاه:

  • 1 جهت استفاده دانشجویان پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی و نیز دانشجویان علوم زیستی
  • 2 جامع‌ترین اطلس بافت‌شناسی شناخته شده و نیز مرجع بافت‌شناسی عملکردی رسمی و پذیرفته شده در بین بافت‌شناسان
  • 3 به تصویر کشیدن تمامی بافت‌های بدن با استفاده از تصاویر نقاشی بسیار دقیق و منطبق بر رنگ آمیزی‌های اختصاصی و عمومی
  • ناموجود متاسفانه این کتاب در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق دکمه زیر در هنگام موجود شدن آن مطلع شوید.
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتابی اطلس بافت شناسی دیفیوره به همراه ارتباطات عملکردی ترجمه‌ی آخرین ویرایش از اطلس بافت‌شناسی دیفیوره توسط دکتر معرفت غفاری، دکتر جمال مجیدپور، دکتر کیوان مرتضایی، دکتر زینب نامجو و سایر همکاران می‌باشد که توسط پروفسور ویکتور اروشنکو به چاپ رسیده است. اطلس دیفیوره جامع‌ترین اطلس بافت‌شناسی شناخته شده و نیز مرجع بافت‌شناسی عملکردی رسمی و پذیرفته شده در بین بافت‌شناسان می‌باشد.

    در این کتاب، تمامی بافت‌های بدن با استفاده از تصاویر نقاشی بسیار دقیق و منطبق بر رنگ آمیزی‌های اختصاصی و عمومی به تصویر کشیده شده است. شباهت این تصاویر نقاشی شده به تصاویر واقعی میکروسکوپ نوری به حدی است که اگر بار اول بیننده این تصاویر را ببیند، تشخیص واقعی بودن یا نقاشی بودن تصاویر برای او، بسیار دشوار یا غیرممکن می‌باشد. این موضوع، دقت، ظرافت و اهمیت کار مؤلفین را بهتر نمایان می‌سازد. در آخرین ویرایش این کتاب، علاوه بر تصاویر نقاشی، تصاویر رنگ آمیزی واقع نیز آورده شده است که این کار می‌تواند کمک بیشتری به دانشجویان نموده و درک آنها از لام‌های بافت شناسی را بالاتر ببرد. همچنین در این ویرایش از کتاب، مطالب تئوری بافت‌شناسی نیز به طور کامل ذکر شده است، به طوری که اگر دانشجویان فقط این کتاب را مطالعه کنند، می‌توانند به راحتی امتحانات علوم پایه پزشکی را بگذارنند.

    ویراست سیزدهم از کتاب اطلس بافت شناسی به همراه ارتباطات عملکردی(که قبلاً تحت عنوان اطلس دیفیوره به چاپ می‌رسید) نیز همانند ویرایش‌های قبلی، یک اطلس رنگی و جامع بوده که می‌تواند جهت استفاده دانشجویان پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی و نیز دانشجویان علوم زیستی مورد استفاده واقع شود.

    همانند ویرایش‌های قبلی، در این ویرایش نیز از نظرات و پیشنهادات خوانندگان در جهت بهبود متن و تصاویر کتاب استفاده شده است. این در حالی است که تصاویر رنگی بسیار خوب سلول‌ها، بافت‌ها و ارگان‌ها که در ویرایش‌های قبلی وجود داشت، حفظ شده و در این ویرایش نیز آورده شده است. به علاوه تصاویر جدید نیز اضافه شده‌اند. اکثر تصاویر موجود در این کتاب متعلق به میکروسکوپ نوری می‌باشند؛ به علاوه در جاهایی که نیاز به مشاهده‌ی جزئیات بیشتر و دقیق‌تر مورفولوژی ساختارهای مختلف احساس شده است، تصاویر میکروسکوپ الکترونی گذاره و نگاره اضافه شده است.

    تغییرات ایجاد شده در ویرایش سیزدهم

    • متن‌های توصیفی جهت ارائه‌ی دقیق‌تر و درک آسانتر، به دقت بازنویسی و اصلاح شده‌اند.
    • فضاهای خالی موجود در ویرایش قبلی توسط متن یا تصاویر جایگزین شده‌اند
    • در فصل‌های 2 و 3 تا 22 ، حداقل 8 تصویر جدید اضافه شده‌اند.
    • در انتهای فصل‌های 2 تا 22 ، پنج سؤال به همراه پاسخ‌های تشریحی اضافه شده‌اند.
    • مهمترین و بروزترین ارتباطات عملکردی مربوط به ساختار و عملکرد سلول‌ها، بافت‌ها و ارگان‌های مختلف در کتاب به صورت خلاصه ذکر شده است تا درک بهتری از اطلاعات جدید صورت گیرد.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری