ژنتیک ناباروری انسانی

بررسی کوتاه:

  • 1 ارائه راهکارهایی جهت به حداقل رساندن نقایص ژنتیکی خزانه‌ی ژنتیکی کشور
  • 2 ترجمه‌ی بخشی از رفرنس ژنتیک ناباروری انسانی از پروفسور پیتر اچ. وگت، انتشارات KARGER سال 2017
  • %15
    109,000
    93,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 16,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    هدف از تألیف کتاب ژنتیک ناباروری انسانی، اطلاع رسانی پیرامون شناخت هر چه بیشتر دلایل عمده ی ناباروری است. از طرفی ارائه راهکارهایی جهت به حداقل رساندن نقایص ژنتیکی خزانه ی ژنتیکی کشور عزیزمان طی مشاوره ژنتیک از دیگر اهداف نگارش این کتاب می‌باشد. نقایصی که بر جنبه های مختلف زندگی فرد مبتلا و اطرافیان وی چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ جسمی تأثیر گذاشته و تهدیدی برای فرزندان بعدی شخص مبتلا محسوب می گردد. شناخت ژنتیک ناباروری، ژن‌های مسئول آن و تکنیک های ردیابی این نقایص منجر به بهبود کیفیت زندگی و کاهش اتلاف انرژی و هزینه در جامعه می گردد.

    بخشی از این کتاب ترجمه ی کامل رفرنس ژنتیک ناباروری انسانی از پروفسور پیتر اچ. وگت، انتشارات KARGER سال 2017 است. که بر اساس جدیدترین پژوهش های صورت گرفته پیرامون نقش ژنتیک در ناباروری نگارش شده است. از آن جایی که در نگارش این کتاب از بیش از 1200 مقاله به روز انجام شده در زمینه ژنتیک ناباروری استفاده شده است بنابراین این مجموعه را تبدیل به کامل ترین رفرنس موجود در بررسی جامع اساس ژنتیکی ناباروری مردانه و زنانه و نحوه دستیابی به پروتکل های درمانی بر این اساس کرده است. این مجموعه به دلیل جامع و به روز بودن می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار فعالان و علاقه‌مندان علوم ژنتیک و بیولوژی تولید مثل قرار دهد.

    همچنین علاوه بر ترجمه کامل رفرنس ژنتیک ناباروری انسانی دو فصل نیز به صورت تألیفی به کتاب اضافه شده که سعی شده با در اختیار قرار دادن تجارب چندین ساله خود در گروه ژنتیک پژوهشگاه رویان، اطلاعات سودمندی را به خوانندگان ارائه نماید.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری