رفرنس سریع پرستاری تست‌های تشخیصی و آزمایشگاهی | nurses Quick Reference to Common Laboratory & Diagnostic Tests

ویراست:
ششم/2016

بررسی کوتاه:

  • 1 دسترسی آسان و سریع را به اطلاعات کلیدی
  • 2 لیست الفبایی از تست‌های آزمایشگاهی و تشخیصی شایع
  • 3 مشخص کردن هشدارهای بالینی توجه به اطلاعات مهم برای اکثر تست‌ها
  • %17
    300,000
    249,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 51,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب رفرنس سریع پرستاری تست‌های تشخیصی و آزمایشگاهی | nurses Quick Reference to Common Laboratory & Diagnostic Tests تالیف فرانسیس تالاسکافیشباخ، مارگارت ا.فیشباخ توسط انتشارات جامعه‌نگر به چاپ رسید است.

    Understand the nurse’s role in performing, evaluating, or assisting with lab and diagnostic tests with Nurse’s Quick Reference to Common Laboratory & Diagnostic Tests, 6e . Using a consistent, easy-to-use format, this full color, portable quick reference provides an alphabetical listing of common laboratory and diagnostic tests, along with nursing interventions. The book offers a unique focus on the nurse’s role at every stage in the process, including pre-test, intra-test, and post-test periods

    • .An alphabetical listing of common laboratory and diagnostic tests gives you fingertip access to key information.
    • A full color standard format for each test makes finding specific information quick and easy.
    • Free resources for instructors, including the fully searchable text online for on-the-go access.


    ترجمه کتاب nurses Quick Reference to Common Laboratory & Diagnostic Tests:

    رفرنس سریع پرستاری تست‌های تشخیصی و آزمایشگاهی شایع فیشباخ


    • شابک 9781451192421
    • ویراست ششم/2016
    • قطع جیبی
    • نوع جلد گالینگور (جلد سخت)
    • تعداد صفحات 642
    • وزن 770 گرم
    • مشخصات نویسنده/مترجم
      فرانسیس تالاسکافیشباخ نویسنده مشاهده بیشتر
      مارگارت ا.فیشباخ نویسنده مشاهده بیشتر
    • کیفیت چاپ دو رنگ
    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    سعید حبیبی
    1399/1/19
    سلام، وقتتون بخیر می‌خواستم بدونم این کتاب به صورت hardcover هست یا paperback؟ ممنون
    در حال بارگزاری