مبانی بیهوشی میلر 2023 آرتین طب

بررسی کوتاه:

  • 1 ترجمه منبع اصلی Millers Basics of Anesthesia 8th Edition 2022
  • 2 رفع نیازهای علمی و عملی دستیاران سال‌های اول بیهوشی و نیز دانشجویان پزشکی و سایر رشته‌ها مثل کارشناسان بیهوشی و پرستاری
  • %5
    750,000
    713,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 37,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب "مبانی بیهوشی میلر 2023 آرتین طب" ویراست هشتم تالیف دکتر جمشید اردونی اول، دکتر سیده نسترن توکلی لاهیجانی، دکتر محمود خرسند، دکتر طیبه زارعی، دکتر ساناز شعبانی، دکتر ملیحه صحت، دکتر حامد عبداللهی، دکتر آیدا لاهورپور، دکتر کاوه هدایتی امامی و دکتر ستاره هدایتی امامی توسط انتشارات آرتین طب به چاپ رسیده، یکی از منابع بسیار ارزشمند و در عین حال موجز در خصوص اصول پایه در اقدامات مربوط به علم بیهوشی و مراقبت‌های ویژه است. همگان نیک می‌دانیم که نام دیگر رشته بیهوشی در دنیای علمی امروز (پزشکی پیرامون عمل) است که مراقبت از بیماران را در دورهای قبل، حین و پس از عمل بر عهد دارد. بخش قابل توجهی از اصول علم بیهوشی به همراه توضیحات آن علم توسط نویسندگان عالم و دانشمند کتاب به نگارش درآمد است. فصل های کتاب یه گونه ای نگاشته شده است که در عین ایجاز کلامی، تقریبا هیچ سر فصلی از علم بیهوسی را بدون توضحیات موجز خود باقی نمی گذرد.

    مطالب کتاب ارزشمند،"مبانی بیهوشی میلر 2023" نیازهای علمی و عملی دستیاران سال‌های اول بیهوشی و نیز دانشجویان پزشکی و سایر رشته‌ها مثل کارشناسان بیهوشی و پرستاری را برطرف می‌کند و در عین حال، می‌تواند بخش قابل توجهی از نیازی‌های روزانه متخصصان بیهوشی را رفع کند. این کتاب ترجمه منبع اصلی Millers Basics of Anesthesia 8th Edition 2022 می‌باشد.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری