کتاب جایگاه مرکز آموزش مهارت های بالینی در علوم پزشکی تألیف زهرا ایازی، سیدجلیل حسینی ایرانی، مجتبی حیدری هفشجانی در راستای افزایش کیفیت آموزش که اولین هدف والای نظام آموزش علوم پزشکی میباشد، تدوین شده است.
اگرچه منابع علمی بسیار محدودی برای تهیه چنین کتابی در اختیار بود، مؤلفین با بکارگیری خلاقیت گروهی و تجارب در توسعه مراکز مهارتهای بالینی با هدف آگاهی بیشتر مسئولین، مدرسان و اساتید آموزش دهنده مهارت های بالینی در این مراکز، برنامه ریزی آموزشی وارزشیابی مهارتهای بالینی دانشجویان وتوسعه این مراکز، این کتاب را در نه فصل به رشته تحریر درآورده اند.