سنجش فرآیند و فرآورده یادگیری روشهای قدیم و جدید دکتر علی‌اکبر سیف

نویسنده:
ویراست:
دوم
سال و نوبت چاپ:
دهم/1401

بررسی کوتاه:

  • 1 سنجش آموخته‌های دانش آموزان و ویژگی‌های رفتاری و عاطفی آنان
  • 2 آشنایی اصطلاحات و مفهوم سنجش، هدف‌های آموزشی و روش‌های سنجش و منابع و مأخذ یادگیری
  • 160,000 تومان برای شما
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب سنجش فرآیند و فرآورده‌ یادگیری تألیف دکتر علی‌اکبر سیف از انتشارات دوران، راهنمایی برای معلمان آتی می‌باشد تا با سنجش آموخته‌های دانش آموزان و ویژگ‌های رفتاری و عاطفی آنان به نتایج مطلوبی برسند. همچنین از طرفی دیگر در این کتاب، خوانندگان با اصطلاحات و مفهوم سنجش، هدف‌های آموزشی و روش‌های سنجش و منابع و مأخذ یادگیری آشناییت کاملی پیدا کرده و به مباحث و موضوعات گوناگون مرتبط با این مبحث علاقه‌مند می‌شوند.

    سنجش به معنی فرایند جمع آوری اطلاعات درباره یادگیران به منظور کمک به تصمیم گیری در مورد رشد و پیشرفت آنان می‌باشد. هدف سنجش ارزشیابی فعالیت‌ها و نتایج یادگیری دانش آموزان و دانشجویان و هدایت جریان یادگیری و عملکرد آنان می‌باشد. در این سنجش و ارزیابی از یک هدف آموزشی نیز پیروی می‌شود که این هدف اموزشی، قصد و منظوری است که معلم از انجام فعالیتهای آموزشی خود دارد. هدف یادگیری چیزی است که میل داریم یادگیرندگان در پایان یک واحد آموزشی یادگیرند، احساس کنند و برای آن اهمیت قائل شوند. با توجه با تعاریف گفته شده شخص آموزنده در می‌یابد چگونه از علم سنجش و انواع مختلف آن برای ارزیابی ویژگی‌های افراد دیگر استفاده کند.


    • ناشر دوران
    • شابک 9789648891423
    • ویراست دوم
    • سال و نوبت چاپ دهم/1401
    • قطع وزیری
    • نوع جلد شومیز (جلد نرم)
    • تعداد صفحات 408
    • مشخصات نویسنده/مترجم
    • وزن 530 گرم
    • کیفیت چاپ تک رنگ مشکی
    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری