مدیریت علائم بیماری‌ها در داروخانه ترجمه دکتر احسان خالدی

نویسنده:
ویراست:
سوم/2020
سال و نوبت چاپ:
اول/1402

بررسی کوتاه:

  • 1 شامل مجموعه ای از رویکردهای درمانی در بیماران سرپایی
  • 260,000 تومان برای شما
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب مدیریت علائم بیماری‌ها در داروخانه نوشته آلان ناتان ویراست سوم 2020 و ترجمه دکتر سمیرا شیروئی، دکتر فرنیا قنبرویسی و دکتر احسان خالدی می‌باشد و در انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسیده است. این کتاب مجموعه ای از رویکردهای درمانی در بیماران سرپایی است که می تواند برای تجویز مناسب داروها و مشاوره های دارویی بسیار مفید باشد.

    کتاب مذکور دارای مطالب کاربردی و تجمیعی است که با تعریف بیماری‌های رایج مراجعه کننده به داروخانه، درمان بدون نیاز به نسخۀ بیماران و توصیه‌های غیردارویی ارتباط دارد. در ابتدای هر فصل از این کتاب، بیماری، مشخصات آن و داروهای قابل تجویز توسط داروساز بیان شده و علی رغم مختصر بودن آن، مهم ترین و مفیدترین مطالب درمانی را در برمی‌گیرد و می تواند در کنار سایر کتب درسی برای دانشجویان داروسازی، و همچنین داروسازان شاغل در داروخانه، منبع مفیدی باشد.

    این کتاب شامل بیماری‌های جزئی و شرایطی است که با مشورت گرفتن از داروساز قابل درمان‌اند. دو فصل از کتاب (فصل های بیست وچهارم و بیست وپنجم) به داروهایی می پردازد که به نسخه نیاز ندارند، و همچنین داروهایی که برای پیشگیری از بیماری ها استفاده می شوند، نه درمان.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری