بازاریابی اجتماعی و کاربرد آن در تحقیقات علوم سلامت

سال و نوبت چاپ:
اول/1403

بررسی کوتاه:

  • 1 موضوعات مرتبط با سلامت افراد جامعه
  • 2 بازاریابی اجتماعی و اهمیت و ضرورت استفاده از آن
  • %10
    99,000
    90,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 9,000 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب بازاریابی اجتماعی و کاربرد آن در تحقیقات علوم بهداشتی، تالیف دکتر فرشته خطی دیزآبادی، دکتر زینب مکوندی و دکتر فیروزه مصطفوی می‌باشد و توسط انتشارات جامعه‌نگر به چاپ رسیده است. این کتاب در 5 فصل شامل: تعریف بازاریابی اجتماعی و فلسفه وجود آن، کاربرد، اثربخشی و چالش‌های ارزشیابی برنامه بازاریابی اجتماعی، رویکرد فرایند بازاریابی اجتماعی، نظریه تاب آوری و ارتباط آن با برنامه بازاریابی اجتماعی و در نهایت نمونه کار عملی نگارش و تدوین گردیده است.


    • شابک 9786223063091
    • سال و نوبت چاپ اول/1403
    • قطع وزیری
    • نوع جلد شومیز (جلد نرم)
    • تعداد صفحات 102
    • وزن 160 گرم
    • مشخصات نویسنده/مترجم
      فرشته خطی دیزآبادی نویسنده مشاهده جزئیات
      زینب مکوندی نویسنده مشاهده جزئیات
      فیروزه مصطفوی نویسنده مشاهده جزئیات
    • کیفیت چاپ تک رنگ مشکی
    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری