کتاب بازاریابی اجتماعی و کاربرد آن در تحقیقات علوم بهداشتی، تالیف دکتر فرشته خطی دیزآبادی، دکتر زینب مکوندی و دکتر فیروزه مصطفوی میباشد و توسط انتشارات جامعهنگر به چاپ رسیده است. این کتاب در 5 فصل شامل: تعریف بازاریابی اجتماعی و فلسفه وجود آن، کاربرد، اثربخشی و چالشهای ارزشیابی برنامه بازاریابی اجتماعی، رویکرد فرایند بازاریابی اجتماعی، نظریه تاب آوری و ارتباط آن با برنامه بازاریابی اجتماعی و در نهایت نمونه کار عملی نگارش و تدوین گردیده است.
فهرستی وارد نشده است
میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید