دوره 4جلدی بیهوشی

بررسی کوتاه:

  • 1 شامل 4 جلد کتاب: بیهوشی1، بیهوشی2، بیهوشی3 و بیهوشی4
  • 2 بر اساس سرفصل و برنامه آموزشی دوره کارشناسی هوشبری مصوب وزارت بهداشت
  • %15
    571,900
    487,000 تومان برای شما
    سود شما از این خرید: 84,900 تومان
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    دوره 4جلدی بیهوشی تالیف دکتر پریسا مرادی مجد و همکاران تالیف می‌باشد. این مجموعه بر اساس سرفصل و برنامه آموزشی دوره کارشناسی هوشبری مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین شده است. این مجموعه برای رشته کارشناسی هوشبری می‌باشد که شامل عناوین زیر می‌باشد.

    جلد اول :

    کتاب بیهوشی 1، بخش اول از مجموعه چهار جلدی بیهوشی برای درس بیهوشی(1) است. مباحث این جلد بر مبنای واحد درسی اصول اولیه بیهوشی و اداره راه هوایی بیمار تالیف شده است. تاریخچه و عرصه بیهوشی، آماده سازی پیش از عمل، اصول پیش‌درمانی در بیهوشی، ارزیابی و مدیریت راه هوایی، اکسیژن درمانی، آماده‌سازی ماشین و تجهیزات بیهوشی، آماده‌سازی بیمار برای بیهوشی، بخش مراقبت‌های پس از بیهوشی و نحوه ثبت اطلاعات در برگه بیهوشی در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

    جلد دوم :

    کتاب بیهوشی 2، بخش دوم از مجموعه چهار جلدی بیهوشی برای درس بیهوشی(2) است. مباحث این کتاب بر مبنای واحد درسی اصول و روش‌های مختلف بیهوشی و اقدامات قبل، حین، پس از بیهوشی تالیف شده است. مروری بر ارزیابی بیمار و انتخاب روش بیهوشی، آماده سازی ماشین بیهوشی و تجهیزات، اصول القاء، نگهداری و هوش‌آوری در بیهوشی، پایش غیر تهاجمی در بیهوشی، اداره راه هوایی مشکل، بی حسی‌های ناحیهای و بلوک‌های اعصاب محیطی در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

    جلد سوم :

    کتاب بیهوشی 3، بخش سوم از مجموعه چهار جلدی بیهوشی و برای درس بیهوشی(3) است. این کتاب در دو بخش تنظیم شده است. در بخش اول، تمرکز مباحث بر بیهوشی و بیماری‌های همراه بیماری‌های قلبی-عروقی، دیس ریتمی‌های شایع حین بیهوشی، ایست قلبی در بیهوشی و اقدامات احیاء بیماری‌های سیستم تنفسی و بیماری‌های محدود کننده ریوی، بیماری‌های سیستم اعصاب مرکزی، محیطی و سیستم عصبی- عضلانی، بیماری‌های شایع کبدی، کلیوی، غدد درون ریز، خونی، بیماری‌های متابولیک، و تغذیه‌ای، سندرم نقص اکتسابی و سرطان می‌باشد و در بخش دوم ملاحظات اختصاصی بیهوشی در جراحی سرپایی و بیهوشی در اعمال تشخیصی، درمانی و جراحی خارج از اتاق عمل مورد بحث قرار گرفته است.

    جلد چهارم :

    کتاب بیهوشی 4، بخش چهارم از مجموعه چهار جلدی بیهوشی برای درس بیهوشی(4) است. تمرکز مباحث در این واحد درسی بر بیهوشی در جراحی‌های اختصاصی می‌باشد. ملاحظات اختصاصی بیهوشی در جراحی قلب، توراکس، مغز و اعصاب، چشم، گوش، حلق بینی، و پلاستیک، کلیه، پیوند، لاپاراسکوپی، بیهوشی در کودکان و سالمندان و همچنینی بیهوشی در اورژانس، تروما و سوختگی در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

    لطفا برای مشاهده جزئیات و خرید هر یک از 4 جلد این کتابسته وارد لینک آن شوید:

    مشاهده و خرید بیهوشی ‌1

    مشاهده و خرید بیهوشی ‌2

    مشاهده و خرید بیهوشی ‌3

    مشاهده و خرید بیهوشی ‌4



    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری