جامع مبانی رفتار سازمانی رضا مرادی

بررسی کوتاه:

  • 1 همراه با سوالات سال‌های اخیر
  • 2 همراه با درسنامه جامع و نکات کلیدی
  • 3 ویژه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته‌های سیاست‌گذاری سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و اقتصاد بهداشت و سایر گرایش‌های مدیریت
  • 20,000 تومان برای شما
    موجود است
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب

    کتاب جامع مبانی رفتار سازمانی (همراه با سوالات سال‌های اخیر) تالیف رضـا مـرادی، شهره علیپور، مریم مزینانی، سارا شهبازی و محمد کارگر شورکی در گروه آموزشی آناهید گستر خلیلی به چاپ رسیده است. کتاب جامع مبانی رفتار سازمانی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و اقتصاد بهداشت و دیگر گرایش‌های مدیریت و هم‌چنین آزمون دکتری تخصصی رشته‌های سیاست‌گذاری سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و اقتصاد بهداشت و سایر گرایش‌های مدیریت کاربرد دارد.

    در این کتاب، نکات مهم و کلیدی منابع معرفی شده که با توجه به کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، بیش‌تر مورد نظر طراح سوالات کنکور است، آورده شده است. علاوه بر این، برای آشنایی بیش‌تر با نحوه طرح سوالات کنکوری، در انتهای کتاب سوالات طرح شده در کنکور سال‌های اخیر گنجانده شده است.

    کتاب جامع "مبانی رفتار سازمانی (همراه با درسنامه جامع و نکات کلیدی) دارای پنج بخش می‌باشد:

    در بخش اول مبانی مدیریت رفتار سازمانی، در بخش دوم مبانی رفتار سازمانی، در بخش سوم مدیریت رفتار سازمانی در سطح سازمانی، در بخش چهارم مدیریت رفتار سازمانی در سطح فردی و گروهی و در بخش پنجم مجموعه سوالات کنکور سال‌های اخیر رفتار سازمانی آورده شده است.


    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری