اﻳﻦ ﻛﺘﺎب، ﺳﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ اﺳﺎﺳﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ و ﺑﻬﺮهﺑﺮداری ﺷﺎﻣﻞ اﻧﺪازهﮔﯿﺮی، ارز ﯾﺎﺑﯽ و ﺑﻬﺒﻮد ﺑﻪ ﺗﻔﺼﻴﻞ ﺷﺮح داده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪی اﻳﻦ ﻛﺘﺎب ﻣﻲﺗﻮاﻧﻴﺪ ﺑﺎ اﻧﻮاع ﺷﺎﺧﺺﻫﺎی ﭘﺮﻛﺎرﺑﺮد، ﺗﺪوﻳﻦ اﻧﺘﻈﺎرات ﻋﻤﻠﻜﺮدی، اﻧﻮاع روشﻫﺎ و اﺑﺰارﻫﺎی ﺟﻤﻊآوری، ﮔﺰارش و ﺗﻔﺴﻴﺮ داده، اﺑﺰارﻫﺎی ﻛﻤﻲ و ﻛﻴﻔﻲ ﺑﻬﺒﻮد ﻛﻴﻔﻴﺖ،اﻧﻮاع ﻣﺪلﻫﺎی ﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﻜﺮد و اﻳﻤﻨﻲ ﺑﻴﻤﺎر، روشﻫﺎی ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ اﻧﺤﺮاف از ﻋﻤﻠﻜـﺮد، روش اﻧـﺪازه ﮔﻴـ ﺮی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ اﻗﺪاﻣﺎت، دﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﭘﺎﻳﺪار و ﻗﺎﺑﻞ اﻃﻤﻴﻨﺎن، ﮔﺎمﻫﺎی ﺗﻌﺮﻳﻒ ﭘﺮوژه و ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺗﻴﻢ ﺑﻬﺒﻮد
ﻛﻴﻔﻴﺖ، و اﻓﺮاد دﺧﻴﻞ در ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت آﺷﻨﺎ ﺷﻮﻳﺪ.