مدیریت کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی: مفاهیم، اصول و روش‌ها (ویراست 4)
Fa

مدیریت کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی: مفاهیم، اصول و روش‌ها (ویراست 4)

ویراست:
ویراست چهارم
سال و نوبت چاپ:
اول / 1403

بررسی کوتاه:

  • 1 - شرح کامل سه فعالیت اساسی مدیریت کیفیت شامل: اندازه‌گیری، ارزیابی و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی به صورت گام‌به‌گام
  • 2 - انواع شاخص‌های پرکاربرد در سیستم‌های بهداشتی و درمانی و نحوه انتخاب آن‌ها
  • 3 - نحوه تدوین انواع شاخص‌ها و انتظارات عملکردی
  • 4 - انواع روش‌ها و ابزارهای جمع آوری، گزارش و تفسیر داده
  • 5 - معرفی بیش از بیست ابزار کمی و کیفی بهبود کیفیت به‌همراه ارائه نحوه طراحی و پیاده سازی آن‌ها
  • ناموجود متاسفانه این کتاب در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق دکمه زیر در هنگام موجود شدن آن مطلع شوید.
    ارسال به سراسر ایران
    گارانتی تعویض کالای معیوب
    مرور کتاب

    مروری در مورد این کتاب



     اﻳﻦ ﻛﺘﺎب، ﺳﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ اﺳﺎﺳﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ و ﺑﻬﺮهﺑﺮداری ﺷﺎﻣﻞ اﻧﺪازهﮔﯿﺮی، ارز ﯾﺎﺑﯽ و ﺑﻬﺒﻮد ﺑﻪ ﺗﻔﺼﻴﻞ ﺷﺮح داده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪی اﻳﻦ ﻛﺘﺎب ﻣﻲﺗﻮاﻧﻴﺪ ﺑﺎ اﻧﻮاع ﺷﺎﺧﺺﻫﺎی ﭘﺮﻛﺎرﺑﺮد، ﺗﺪوﻳﻦ اﻧﺘﻈﺎرات ﻋﻤﻠﻜﺮدی، اﻧﻮاع روشﻫﺎ و اﺑﺰارﻫﺎی ﺟﻤﻊآوری، ﮔﺰارش و ﺗﻔﺴﻴﺮ داده، اﺑﺰارﻫﺎی ﻛﻤﻲ و ﻛﻴﻔﻲ ﺑﻬﺒﻮد ﻛﻴﻔﻴﺖ،اﻧﻮاع ﻣﺪلﻫﺎی ﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﻜﺮد و اﻳﻤﻨﻲ ﺑﻴﻤﺎر، روشﻫﺎی ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ اﻧﺤﺮاف از ﻋﻤﻠﻜـﺮد، روش اﻧـﺪازه ﮔﻴـ ﺮی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ اﻗﺪاﻣﺎت، دﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﭘﺎﻳﺪار و ﻗﺎﺑﻞ اﻃﻤﻴﻨﺎن، ﮔﺎمﻫﺎی ﺗﻌﺮﻳﻒ ﭘﺮوژه و ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺗﻴﻢ ﺑﻬﺒﻮد

    ﻛﻴﻔﻴﺖ، و اﻓﺮاد دﺧﻴﻞ در ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت آﺷﻨﺎ ﺷﻮﻳﺪ.

    فهرستی وارد نشده است میتوانید از مشاهده داخل کتاب استفاده کنید
    اولین نفری باشید که درباره ی این محصول نظر میدهید. ثبت نظر
    در حال بارگزاری...
    پرسش و پاسخ درباره این محصول شما میتوانید سوالات خودتان را درباره این محصول اینجا مطرح کنید. ثبت پرسش
    در حال بارگزاری...
    در حال بارگزاری